איזה סוגי פלסטיקים לתו נכה קיימים ?

מבוא

ניתן לסווג פלסטיקים לנכים לשלושה סוגים: פלסטיק אדפטיבי, פלסטיק מסייע ופלסטיקה טיפולית.

פלסטיקים אדפטיביים נועדו לעזור לאנשים עם מוגבלויות לבצע משימות שהם לא היו מסוגלים לעשות ללא העזרה של חומרים אלה. נעשה שימוש בפלסטיק מסייע כדי להקל על אנשים עם מוגבלות להשתמש בפריטים יומיומיים כגון כלי מטבח, סכו"ם וכלי אוכל. פלסטיק טיפולי משמש בבתי חולים ובמרכזי טיפול למטופלים עם מוגבלות פיזית או קוגניטיבית.

המאמר עוסק בסוגי הפלסטיק השונים לנכים. הוא מדבר על כך שחלק מהפלסטיקים לא מיוצרים עבור אנשים עם מוגבלויות, אבל יש כאלה שיוצרו במיוחד כדי להקל על החיים. המאמר מפרט את סוגי הפלסטיק השונים ומה הם יכולים לעשות עבור אדם עם מוגבלות.

זוהי רק דוגמה אחת למאמר על מוגבלויות הדן בסוגי הפלסטיק השונים הקיימים ומה הם יכולים לעשות עבור אנשים עם מוגבלות.

סוגי חומרים פלסטיים המתאימים ביותר לבעלי מוגבלויות

פלסטיק לנכים הוא דרך מצוינת להקל על החיים של אנשים עם מוגבלות. פלסטיקים אלו נועדו להיות נגישים יותר ולספק דרך חיים קלה יותר לאנשים עם מוגבלויות. ישנם סוגים שונים של פלסטיק שניתן להשתמש בהם, והם משתנים ברמת הנגישות שלהם.

יש כמה פלסטיקים שניתן ליצוק בצורה של אחיזת יד או אחיזת זרוע, ויש גם כאלה שתוכננו להקל על פתיחת דלתות או שימוש בכפתורים. לחלקם יש אפילו אחיזות מרקם כך שהם לא יחליקו מיד של מישהו כאשר הם מנסים להשתמש בהם.

סוגי הפלסטיק לנכים המתאימים ביותר לאנשים עם מוגבלות הם חומרים פולימריים. הם נבדלים זה מזה בתכונותיהם ובאופן הכנתם.

חומרים פולימריים הם קבוצה של פולימרים סינתטיים. הם יכולים להיות עשויים ממגוון מקורות, כולל מוצרי נפט, פחם או גז טבעי. המאפיינים של פלסטיק אלה תלויים באיזה סוג של פולימר משמש לייצור אותם. ישנן שתי קבוצות עיקריות של פולימרים: תרמופלסטיים וטרמוסיסטים. ניתן להמיס ולעצב תרמופלסטיים שוב ושוב, בעוד שלא ניתן להמיס מחדש תרמו-סטים לאחר התייצבותם.

על מנת לייצר פלסטיק לנכים, עלינו לקחת בחשבון את המאפיינים שלהם וגם את הצרכים של אנשים עם מוגבלות בעת הכנתם.

סוגים שונים של משקולות ועלויות פלסטיק בשנת 2018

ישנם סוגים רבים ושונים של פלסטיק לנכים. הם נעים ממשקולות, לביגוד ועד לגפיים תותבות.

העלויות של פלסטיק אלה משתנות בהתאם לסוג שאתה מקבל והיכן אתה קונה אותו.

המשקל הוא אחד הסוגים הנפוצים ביותר שאנשים משתמשים בהם. ניתן לענוד אותו סביב הצוואר או בכיס והוא מספק רמת משקל המסייעת בשיווי משקל ויציבות וכן במניעת נפילות.
למידע נוסף אודות כיסוי פלסטיק לתו נכה ואיזה סוגי פלסטיקים לתו נכה קיימים ? יש לגלוש לאתר xn——wpene7bcdfomr6gzaue.co.il

ביגוד מפלסטיק הוא אופציה גם למי שרוצה לחפות על נכותו אך עדיין רוצה להסתובב בחופשיות.

ישנם סוגים רבים ושונים של פלסטיק המשמשים לייצור מוצרים לנכים. סוגי הפלסטיק הפופולריים ביותר הם פוליפרופילן, פוליאתילן ופוליסטירן. פוליפרופילן הוא פלסטיק קל משקל שקל לעצב אותו. יש לו גם עלות נמוכה מה שהופך אותו לבחירה פופולרית בקרב יצרנים. פוליאתילן הוא גם קל משקל וקל לעצב אך הוא יקר יותר מפוליפרופילן. פוליסטירן כבד יותר משני הפלסטיק האחרים, אך יש לו עמידות גבוהה יותר בפני קורוזיה ושבירה, מה שהופך אותו לבחירה טובה עבור פריטים מסוימים הזקוקים להגנה מפני דברים אלה כמו כוסות וצלחות.

1. פוליפרופילן (PP): חומר פלסטי בשימוש נפוץ בתעשיית האריזה

פוליפרופילן הוא פולימר תרמופלסטי המשמש באריזה ובייצור. זהו חומר חסכוני ורב-תכליתי שיכול לשמש כתחליף למיכלי זכוכית או מתכת.

PP, ראשי תיבות של פוליפרופילן, הוא חומר פלסטי נפוץ בתעשיית האריזה. זה הוצג לראשונה באופן מסחרי בשנת 1957 על ידי Exxon Chemical Company. לפוליפרופילן יתרונות רבים על פני פלסטיק אחר, כולל: עלות נמוכה, חוזק גבוה, משקל קל ועמידות כימית לשמנים, ממיסים וחומצות.

ישנם סוגים רבים ושונים של פלסטיק לנכים, אך הסוג הנפוץ ביותר הוא פוליפרופילן. חומר זה משמש במגוון תחומים שונים, כולל תעשיית האריזה.

פוליפרופילן הוא חומר פלסטי המשמש לייצור מיכלים ופריטים אחרים המשמשים בתעשיית האריזות. זה קל משקל ועמיד, מה שהופך אותו מושלם עבור סוגים אלה של עבודות. סוג זה של פלסטיק הוא גם זול, מה שאומר שהוא לא יקר מדי להחליף אם משהו במקרה נשבר או הולך לאיבוד.

2. פוליאתילן בצפיפות גבוהה (HDPE): ישנם שימושים רבים גם בתעשיית הרכב! (מפתחים: פוליאתילן בצפיפות גבוהה, חומר פלסטי של פוליאתילן בצפיפות גבוהה)

פוליאתילן בצפיפות גבוהה הוא סוג של פלסטיק המשמש בתעשיות רבות ושונות. בתעשיית הרכב, הוא משמש ליצירת חלקי רכב כגון לוחות פנים וחוץ. הוא משמש גם בתעשיות אחרות כמו תעשיית הרפואה ואפילו לאריזה.

הפוליאתילן בצפיפות גבוהה (HDPE) הוא סוג של פלסטיק העשוי מנפט. חומר זה משמש בתעשיית הרכב ובתעשיות רבות אחרות גם כן. ל-HDPE יתרונות רבים כמו היותו חזק וקל משקל.

סעיף זה יכסה את סוגי הפלסטיק לנכים, במיוחד את הפלסטיק HDPE. ה-HDPE הוא סוג של פלסטיק שניתן למצוא בתעשיות רבות, כולל רכב, בנייה ורפואה. ישנם יתרונות רבים לשימוש בחומר זה לאנשים בעלי מוגבלויות או שצריכים להשתמש במכשירים הדורשים חומר קל יותר.