בניית אתרי וורדפרס

תוספים הם תוכנות (בחינם או בתשלום) שתוכל להתקין באתר וורדפרס שלך כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר. בדיוק כפי שהעיצוב שלך בוורדפרס שולט על מראה האתר שלך, תוספים יכולים לעזור לך להוסיף תכונות חדשות לאתר שלך. לאחר שהבנת כיצד ליצור אתר משלך עם תוספים, תקבל פונקציונליות מצוינת מבלי לדעת אפילו כיצד לקודד.

ספק אירוח אתרים זה אמין

זול, ידידותי למתחילים ונותן שם דומיין בחינם והפך אותו למטרה שלו לבנות אתרים רבים ללקוחותיו בתחילת הקריירה. בל נשכח שהן אחת החברות הבודדות המומלצות באתר הרשמי של WordPress.org. Bluehost היא עוד ספק אירוח מומלץ, והם מציעים למשתמשי WPBeginner דומיין בחינם ו -60% מהאירוח אם תחליט ליצור את האתר שלך עם השירותים שלהם.

לאחר שיצרת את חשבון BlueHost שלך, הם מספקים אשף התקנה קל לשימוש שיסייע בהתקנת וורדפרס ויצירת האתר שלך. BlueHost יכול לעזור לך להפיק את הטוב משני העולמות: פשטות של בונה אתרים וגמישות של וורדפרס לאירוח עצמי.

כדי להשתמש בגרסת WordPress.org של וורדפרס, אתה צריך שם דומיין ואירוח אתרים שניתן לרכוש מחברה בעלת מוניטין כמו LiquidWeb. עם וורדפרס אתה יכול גם לרכוש ערכות נושא ותוספים לאירוח האתר שלך.

בהנחיית השערה זו, אתה רוצה לבנות מותג ובעל שליטה מלאה על האתר שלך. אתה צריך שם דומיין, נתח מהנכס המקוון שלך ונושא שמתאים לאתרים שלך.

יתרון נוסף של וורדפרס

הוא שאתה לא צריך ללמוד לתכנת אתר. שיפור אתר דורש ניסיון, ולפעמים פשוט צריך לנסות הכל ולהתמיד בזה. עם זאת, החלק החשוב ביותר בפאזל כאשר אתה לומד כיצד ליצור אתר וורדפרס הוא ליצור משהו נהדר לעסק שלך, ולא לפרויקט שלך.

גם אם אתה לא טכנאי, תוכל להתחיל במהירות עם אתר חדש. 500 אתרים חדשים נוצרים מדי יום באמצעות וורדפרס. במדריך זה נראה לכם כיצד ליצור אתר וורדפרס תוך פחות משעה ותוכלו להתחיל כעבור פחות מעשרים חודשים.

תלמד גם כמה קל להקים אתר וורדפרס לעסק הביתי שלך. השלב הראשון בדרך ליצירת אתר וורדפרס הוא רכישת שם דומיין. לאחר שרכשת שם דומיין לאתר, תוכל לעבור לשלב הבא של המסע שלך.

וורדפרס היא פלטפורמה פנטסטית לבניית אתרים תוך כדי תנועה, עם מעט מאוד זמן פיתוח בכדי להתחיל לפעול. אם אתה משתמש בתוכנת עיבוד תמלילים כגון Microsoft Word, תוכל ליצור ולנהל אתר באמצעות וורדפרס. CMS מנוהל ממחשב המחובר לאינטרנט.

בנוסף

ל- WordPress יש התאמה אישית פנטסטית, החל מהיכולת להתאים אישית את העיצובים שלך וכלה במציאת תוספים הכוללים את כל התכונות שאתה רוצה. הרשימה של מה שאתה יכול להתאים אישית עם וורדפרס היא אינסופית ומוגבלת רק על ידי הדמיון שלך.

ערכת נושא של וורדפרס

היא תבנית עיצוב שאתה מתקין באתר שלך כדי לשנות את המראה שלה. ערכות נושא הן העיצוב החזיתי לאתר שלך המותקנות בחשבון וורדפרס שלך עצמו. אתה יכול לשנות את המראה של דפי האינטרנט שלך על ידי בחירת ערכת נושא פופולרית בחינם, כגון Hestia.
עבור עוד פרטים נוספים בנושא של בניית אתרי וורדפרס עליך לגשת לאתר etcom.co.il

בלחיצת כפתור תוכל לשנות את המראה הכללי של האתר שלך על ידי החלת נושא חדש של וורדפרס. ערכת נושא של וורדפרס משנה את עיצוב האתר, כולל הפריסה שלו. ישנם מספר נושאי חתונה של וורדפרס לאתר שלך.

אתה יכול גם להשתמש באחד מרבים מיוצרי ותוספי דפי וורדפרס של גרור ושחרר להתאמה אישית של האתר שלך. התכונות של האתר שלך מגיעות מהנושאים והתוספים של WordPress שאתה מתקין.

 

כדי לעזור לך להתחיל, סקרנו כמה מהתוספים הטובים ביותר של וורדפרס בקטגוריות הפופולריות ביותר. האפשרויות והחידושים שתוכל לשלב במבנה שלך הם בלתי מוגבלים, אך במאמר זה נשתף את סוגי האתרים הייחודיים שאתה יכול לבנות עם וורדפרס.

זוהי פלטפורמת הבלוגים הפופולרית ביותר והיא משמשת מאות אלפי אתרים קטנים יותר

בניית אתרים בוורדפרס מתוך 396 האתרים, 13% מ- Y2Y נוצרו באמצעות וורדפרס ו -40% מהאינטרנט מופעל על ידי וורדפרס. חלק ניכר מהתכנים שלנו סובבים סביב וורדפרס ואנו משתמשים בו לכל דבר, החל מהאתר שלנו ועד מסחר אלקטרוני.

הנה סרטון כיצד לבנות אתר וורדפרס עם המון תכונות. יש לנו גם מדריך שלב אחר שלב ליצירת אתר לפייסבוק באמצעות וורדפרס.

אתה יכול ליצור אתר ל- eBay באמצעות התוסף למכירה פומבית של וורדפרס

יש לנו מדריך שלב אחר שלב לבניית אתר מכירות פומביות מקוונות עם וורדפרס שתוכל לעקוב אחריו כאן. אתה יכול להשתמש באחד מתוספי הפורום של וורדפרס כדי ליצור אתר עם תכונות פורום דיון.