החלפת ברך בגישה קינמטית – למה לבחור בגישה הזאת?

הכאבים מהברך מכריעים אתכם? מאוד יכול להיות כי הגיע הזמן להחליף את מפרק הברך על מנת לאפשר לכם לבצע תנועות שונות. חלק לא קטן מהאנשים מספרים כי רק בעקבות הניתוח הזה החיים שלהם חוזרים לשגרה. נכון להיות קיימות מספר גישות שונות כאשר לכל גישה יש את היתרונות ואת החסרונות שלה. אתם מבחינתכם תרצו לדעת כי אתם בוחרים בשיטה שתאפשר לכם לחזור לחיים שחייתם פעם. הרי ברגע שיש כאבים שונים מאזור הברך זה באופן טבעי ישפיע על כל תזוזה ועל כל צעד שאותו אתם עושים.

החזרת המצב לקדמותו

מנתח מנוסה אשר מתמחה בנושא של החלפת ברך בגישה קינמטית יחזיר את המצב לקדמותו. כלומר הזווית בין עצם הירך לבין עצם השוק תחזור להיות הזווית המקורית. המשמעות היא שתוכלו לבצע כל מיני פעולות וכל מיני צעדים שככל הנראה הייתם מבצעים בעבר. אם כיום זה נראה לכם כמעט בלתי אפשרי זה ככל הנראה בגלל שלא בחרתם באנשים הנכונים. כיום תוכלו למצוא את עצמכם מחזירים את המצב לקדמותו, כך מספר פרופ' רונן דבי. אם המצב יחזור לקדמותו, תהיה לכם אפשרות להמשיך את החיים בדיוק מהנקודה שבה הפסקתם. 

תנועת הברך תהיה תנועה טבעית

השאיפה שלכם תהיה כי התנועה של הברך תחזור להיות תנועה טבעית. אם התנועה של הברך תהיה תנועה טבעית תהיה לכם אפשרות לבצע כל פעולה שרק תרצו לעשות. אך גישות שונות עשויות להביא אתכם למצב שבו התנועה של הברך לא תהיה התנועה שתמיד חלמתם עליה. אם תלכו על האפשרות של החלפת ברך בגישה קינמטית החיים יחזרו להיות כמו פעם. התנועה של הברך תהיה תנועה טבעית, כאילו לא ביצעתם את הניתוח. אך כמובן שאתם יכולים לדעת כי כל מה שנמנעתם מלעשות תוכלו לעשות היום.

שביעות רצון גבוהה מאוד

רוב המטופלים שעברו את הניתוח תחת ידיו של פרופ' רונן דבי מספרים כי הם מרוצים מאוד. שביעות הרצון של המטופל היא זאת שאמורה להניע את הרופא לבחור את השיטה המתאימה. החדשות הטובות מבחינתכם הן שרוב המטופלים שבעי רצון לאחר הטיפול. אם האנשים האחרים יהיו מרוצים לאחר הניתוח, אין סיבה שגם אתם לא תוכלו להיות מרוצים. ברגע שאתם תהיו מרוצים תוכלו לבצע את כל הפעולות שאותן נמנעתם מלעשות עד כה. כל מיני פעולות שונות שאולי עד כה היו נראות לכם כפעולות בלתי אפשריות.