חתונה בקפריסין בעיר פאפוס

אודותינו אנחנו ניקי וחנה, צוות אם ובת עם ניסיון של שנים בתעשיית החתונות בקפריסין. עם למעלה מ-500 חתונות לזוגות מכל העולם, אנו מתגאים באכפתיות שלנו, בתשומת הלב לפרטים ובאמון שנתנו בנו זוגות ביום המיוחד ביותר שלהם. אנחנו נלהבים ושוקלים כל פרט כדי להפוך את יום החתונה שלכם למושלם. יום חתונתכם מוקדש לכם כזוג, לאורחים שלכם ולהגשמת החזון שלכם.

הגשמת חתונת החלומות שלך דורשת דיוק ותשומת לב לפרטים

וחתונה בהתאמה אישית יכולה להחיות את האישיות, הסגנון והעיצוב שלך ליום החתונה המושלם בקפריסין. חתונה בקפריסין היא הזדמנות פנטסטית לשלב את חתונת חלומותיכם עם חופשה נפלאה וירח דבש מיוחד לא פחות. כמובן שחבילות חתונה הן לא האפשרויות היחידות לחתונה בקפריסין. נישואים אזרחיים הם הסוג העיקרי של זוגות נשואים המגיעים לקפריסין לצורך נישואין.

למרות שבני הזוג אינם יכולים לקיים נישואים אזרחיים במדינת מולדתם ואינם יכולים לקיים נישואים אזרחיים בקפריסין

נישואיהם עדיין מוכרים רשמית במדינותיהם. במקרה שבני זוג מעוניינים להתקשר בנישואין דתיים, חלים אותם דרישות ונהלים משפטיים כמו בנישואין אזרחיים. במילים אחרות, כל הדרישות החוקיות לחתונה בקפריסין חלות גם במקרה זה. אם אתה צריך נישואים חוקיים גם בקפריסין וגם בחו"ל, אז אתה צריך לעבור כמה רשמיות.

ללא קשר לסוג הטקס או המיקום שנבחר לחתונה

הליך החתונה (הזמנה, הגשה, חגיגה) מטופל דרך משרד הנישואין האזרחיים של עיריית פאפוס. אם החתונה נחגגת לא בבית העירייה, אלא במקום אחר (מלונות, יאכטות, טירה מימי הביניים, פארק עירוני, מוזיאון אתנוגרפי), נגבה תשלום פרוצדורלי נוסף עבור כל מקום. בחירה במיקום אחר לטקס מלבד בניין העירייה נותנת את היתרון בקיום טקס החתונה באותו מיקום כמו קבלת הפנים ו/או האירוח. במתחם חיצוני מעוצב במיוחד תוכלו לארגן טקס חתונה פרטי באווירה מסורתית.

ממוקם בחוף המערבי של האי

פאפוס היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לחתונות וחגיגות בקפריסין. פאפוס, או פאפוס, היא עיירה קטנה בחוף המערבי של קפריסין עם הרבה אתרי נופש ומקומות חתונות יפים הפזורים לאורך החוף ובפנים הארץ. זהו המיקום המושלם עבור זוגות ומשפחות המחפשים שמש ומנוחה, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור חתונת אקלים חם בחו"ל.

חתונות אנאבל אירופה סאן

קפריסין, פאפוס במלון אנאבל הן פשוט פנטסטיות, ידועות כאחד המלונות הטובים ביותר באתר הנופש של פאפוס. Amavi Hotel Europe Sun, קפריסין, פאפוס עם התמקדותו ביחד ובמסירות לתקוות ולציפיות של זוגות, מלון Amavi מדורג ללא ספק במקום הראשון ברשימת מקומות החתונות הנחשקים ביותר בקפריסין. עם ניסיון רב שנים בארגון חתונות לזוגות מאושרים מקפריסין ומכל אירופה, חתונות כפר הנופש של אליאתון הן עדיין הבחירה הטובה ביותר עבור כל זוג.

זוגות רבים בוחרים בחתונה בחוץ בקפריסין בגלל מזג האוויר והנוף היפה של החוף

אלפי זוגות מגיעים לקפריסין ומתחתנים מדי שנה וכמעט כולם יותר משמחים שבחרו בקפריסין לחתונתם. במהלך טיול בקפריסין שנה לפני היום המיוחד שלהם, אפשאן וגיא השתתפו במספר חתונות, והמקום הזה נראה כמו המקום המושלם עבורם להתחתן.

לכן, כשגיא העלה את הנושא הזה, ההחלטה להינשא בקפריסין התקבלה בקלות. עם מוזיקה שנבחרה בקפידה על ידי אפשן וגיא, מסיבת החתונה בקפריסין נמשכה עד השעות המוקדמות של הבוקר.

למידע מפורט על הליך הנישואין

אנא בקר באתר האינטרנט של האיגוד העירוני של קפריסין. יש להם מאמר אינפורמטיבי מאוד על נהלי חתונה בקפריסין. במאמר זה, נדון במה שנדרש כדי להתחתן בקפריסין, החל מדרישות משפטיות וניירת ועד לאתרי נופש פופולריים ומנהגי חתונה בקפריסין. למידע על חתונות קתוליות בקפריסין וחתונות קתוליות בפאפוס, עקוב אחר הקישור הזה.

אלו הם נישואים חוקיים בקפריסין לזוגות חד מיניים וגם לזוגות מנוגדים. אבל עבור זוגות חד מיניים בקפריסין, זו הדרך היחידה להינשא כחוק. ממוקם בלב הארץ, זוהי הבחירה הפופולרית ביותר לחגיגת חתונות אזרחיות.
על מנת לשמוע פרטים מורחבים בנושא של חתונה בקפריסין בעיר פאפוס יש להעיף מבט ב- free-wedding.info

לאחר החתונה

מומחה החתונות יעניק לכם מתנה קטנה מהעיר פאיה, וכן בקבוק יין מבעבע ו-4 כוסות טוסטים לחתונה. לאחר החתונה, פקיד הנישואין ישלח עותק מאושר של תעודת הנישואין לשגרירות ארצכם בקפריסין. עליך לספק את כל המסמכים הנדרשים ולהישאר בקפריסין שלושה ימי עבודה חינם לפני החתונה.

לאחר הטקס

משרד החתונות יעניק לכם מתנת עיריית פאפוס להנצחת חתונתכם, ותוכלו לצלם את עצמכם ואת האורחים שלכם במדרגות המרשימות מול העיירה אולם ובכיכר. דקות ספורות בלבד מכפר התרבות למבה, הכפר התרבותי הראשון במדינה, תוכלו לשלב טקס רומנטי באמת עם קבלת פנים מסורתית אך יוקרתית לחתונה. ניתן לחגוג את החתונה באווירה אידיליה באמת, בין עצים ושיחים, רק כמה דקות מבית העירייה.

אתה יכול לחגוג את החתונה שלך בבית העירייה של פאפוס

באחד ממלונות הנופש היוקרתיים, על יאכטה, בטירה מימי הביניים של פאפוס, בפארק העירוני או במוזיאון האתנוגרפי. אז, בחרת בקפריסין כיעד החתונה המושלם לתכנן ולארח את החגיגה האישית שלך. עכשיו זה הזמן למצוא את מקום החתונה של חלומותיך. אם אתה נהנה להתחתן בחו"ל, שקול להתחתן עם אהובך בקפריסין. היופי הטבעי של האי, עם חוף הים הציורי שלו וציוני דרך נוצריים מוקדמים, הופך חתונה בקפריסין ליפה כמו האלה עצמה.

למי שרוצה לערוך טקס דתי, אנו ממליצים בחום לקיים טקס אזרחי בנוסף לחתונה בכנסייה, במיוחד אם אחד מהשותפים אינו אזרח ארה"ב ויזדקק לאשרת מהגר לאחר הנישואין.