טיפים למציאת טיסות זולות

אם אתה רוצה למצוא את הטיסות הזולות ביותר ולא אכפת לך לנסוע עוד קצת, לעתים קרובות תוכל למצוא דיל טוב יותר על ידי טיסה לשדה התעופה הקרוב ולקחת אוטובוס או רכבת (או אפילו שכירת רכב) משם ליעדך. גלה אילו חברות תעופה טסות לנמלי התעופה הקטנים הללו כדי לחסוך כסף. אתה יכול גם לשקול טיסה לשדה תעופה אחר, למשל, טיסה לטמפה במקום לאורלנדו יכולה לחסוך לך 30$ לכרטיס. אולי תאריכי שדה תעופה או נסיעה חלופיים לא יהיו מקובלים, אבל גמישות היא אחת הדרכים הקלות ביותר להפחית את עלות הטיסה.

אם אינכם ממהרים להגיע ליעד הסופי

הזמנת טיסת המשך יכולה להיות זולה יותר מטיסה ישירה. מנועי החיפוש יאפשרו לך לסנן מסלולי טיסה על בסיס ללא עצירה, עצירה אחת ו-2+ עצירות. לפעמים נסיעה באוטובוס לשדה תעופה אחר או ממנו יכולה לחסוך לך הרבה כסף בטיסות.

לפעמים הזמנת טיסות לכיוון אחד בימים שונים זולה יותר מאשר הלוך ושוב

הדרך הטובה ביותר למצוא טיסות זולות היא להיות גמישים ולפרק את הטיול. זכרו, אם אתם רוצים להזמין את הטיסה הזולה ביותר (ולא את חברת התעופה הטובה בעולם), כדאי להתגמש, לעשות מחקר ולדעת את תנאי הכרטיס. טיסות הן לרוב החלק היקר ביותר בטיול ומציאת טיסות זולות באמת יכולה לעזור לכם בתקציב הנסיעות.

כולנו יודעים שטיסות יכולות להיות החלק היקר ביותר בנסיעות ויכולות להיות מאוד מתסכלות כשאתה מטייל בתקציב נמוך

כרטיס טיסה הוא לרוב ההוצאה הגדולה ביותר כאשר מתכננים טיול, אבל זה לא חייב להיות. לא משנה מה הסיבה, לפני שאתה מזמין את הטיסה הבאה שלך, נסה את הטיפים האלה לחסכון בכסף. טיסות יקרות אומרות שעליך לבחור יעד זול יותר או להוציא פחות בחופשה כדי להישאר במסגרת מגבלת ההוצאה שלך.

חמוש בטיפים

כלים וטריקים אלה, כעת אתה אמור לדעת מהי הדרך הזולה ביותר להזמין טיסה ליעד החלומות שלך. ובכן, כאן אני הולך לספר לכם את 10 הטיפים והפריצות הטובות ביותר לחיים כיצד להזמין טיסות זולות מכל מקום בעולם לכל חובבי הנסיעות בתקציב נמוך שתמיד נמצאים בדרכים. כדי לעזור לנוסעים אחרים לקבל את תעריפי הטיסה הטובים ביותר, שיתפנו את הטיפים המובילים שלנו להזמנת טיסות. אנו חולקים את התהליך שלב אחר שלב למציאת מחיר הטיסה הטוב ביותר באמצעות הטיפים שלנו להזמנת טיסות.

הטיפים שלנו למציאת עסקאות הטיסה הטובות ביותר הם רק שלב אחד בתהליך תכנון הנסיעה

אני מכיר את רוב הטיפים והטריקים להשגת עסקאות הטיסה הטובות ביותר והיום אני רוצה לשתף אתכם בהם כדי שגם אתם תוכלו ללמוד איך למצוא טיסות זולות. גם אם אינכם בטוחים לגבי התוכניות שלכם, עדיף להתחיל לחפש טיסות עוד היום.
בכדי לבדוק מידע בנושא של טיפים למציאת טיסות זולות באפשרותך לבקר באתר

הכינו את תכנית הטיול שלכם לפחות 10-12 שבועות מראש ועקבו אחר מחירי הטיסה באתרים שונים והזמינו את הכרטיס שלכם 7-8 שבועות לפני הנסיעה

מכיוון שברוב המקרים המחיר מתחיל לעלות החל מ- שישה שבועות. כן, זו דרך די ברורה להבטיח טיסות זולות, אבל תאמינו לי, שום דבר לא מנצח את ההנחות שתוכלו לקבל על כרטיס טיסה אם תזמינו אותו מראש. ניתן לקבל הצעות והנחות שונות על כרטיסי טיסה מאוחר יותר אם יש מבצע, אבל הזמנת טיסות מראש תמיד הוכיחה את עצמה כדרך חסרת תקדים לנצל הנחות טיסה.

הטיפ הזה עזר לי להזמין כמה טיסות ממש טובות. אז בחרתי ביעד שמתאים לתקציב שלי ומאפשר לי לטוס בזול. כפי שאתה יכול לראות, הרשמה להתראות באימייל עזר לי מאוד למצוא טיסות זולות.

אנו שולחים לחברים שלנו עסקאות כמו 202 דולר הלוך ושוב ליפן

164 דולר להוואי ו-23 דולר לפורטו ריקואה, הכל בטיסות ישירות או בחיבור לחברות תעופה שאתה מכיר. הירשם ל-Thrifty Traveller וקבל כמה מעסקאות הטיסות המקומיות והבינלאומיות הטובות ביותר שאנו מוצאים מדי יום. חברי פרימיום מקבלים שתיים עד שלוש התראות על הצעות טיסה ביום המותאמות אישית לשדות התעופה הביתיים שלהם, כך שהם יכולים לראות רק הצעות טיסה שהם יכולים להזמין.

על ידי השוואת מחירים ואפשרויות מול הספק

אתרי הזמנות של צד שלישי, ובהתחשב בתגמולים בכרטיס האשראי שלך, תוכל למצוא בקלות את הטיסות הזולות ביותר לכל נסיעה. שימוש במנוע חיפוש טיסות טוב הוא אחת הדרכים הקלות ביותר למצוא את הטיסות הזולות ביותר. אפילו המטיילים הכי לא מנוסים כנראה יזמנו לפחות חמישה אתרים שונים להשוואת טיסות.

עיין באתרי ההשוואות הטובים והחדשים ביותר בניסיון למצוא את הטיסות הזולות ביותר..

מציאת טיסות זולות עשויה להיות אתגר, במיוחד עם אינסוף אפשרויות חיפוש, אתרי השוואות ומחירים משתנים. ויש הרבה סימנים רעים לטיפים והטריקים הטובים ביותר למציאת דילים על טיסות. האמת היא שאם אתה באמת רוצה לדעת איך להשיג טיסות זולות, אתה צריך לשלב את הטיפים המובילים שלנו להזמנת טיסות כדי שתוכל להיות בטוח שלא תשלם יותר מדי עבור הטיול שלך לגן עדן. ריכזנו עבורכם את העצות הטובות ביותר ממטיילים יומיומיים ומומחי טיסות בתקציב נמוך כדי לוודא שלא תצטרכו לשלם שוב על מושב, בין אם אתם טסים במחלקת תיירים או עסקים (שם קל יותר להשיג עסקאות. או) . .

באופן כללי

השימוש בטיפים שלמעלה הוא האסטרטגיה הטובה ביותר למציאת טיסות זולות ברגע האחרון, אבל אם אתה בהחלט חייב לטוס ברגע האחרון ורוצה לטוס כמה שפחות, עיין במדריך שלנו למציאת הרגע האחרון טיסות זולות לקבלת הצעת מחיר. טיפים נוספים. גמישות והזמנה מוקדמת הם שניים מהטיפים הטובים ביותר להזמנת טיסות זולות יותר.

ואם אתם נוסעים לחו"ל

תצטרכו להזמין אפילו שלושה עד שישה חודשים מראש כדי לקבל את העסקאות הטובות ביותר. לפעמים אתה יכול לקנות כרטיסים ברגע האחרון במחיר מצוין אם חברות התעופה לא מילאו את המטוסים שלהן. דרך נוספת לקנות כרטיסים בכמויות קטנות בפחות כסף היא כרטיסים ברחבי העולם וכרטיסים אזוריים. עם זאת, לפעמים כמה טיסות שהוזמנו בנפרד עם חברות תעופה לואו קוסט אפילו זולות יותר ממה שחברות תעופה שותפות יכולות להציע.

הדרך היחידה להיות בטוחה

היא להשתמש באתר כמו Skyscanner, להזין יעדים, לחפש ערים מרובות, או לחזור על מספר הזמנות בכיוון אחד ולהשוות את עצמך. במיוחד בקווים פחות נגישים ו/או באזורים מרוחקים, יתכן ויהיו דרכים אחרות להשיג טיסות זולות יותר (כגון עסקאות לא מקוונות דרך סוכנויות נסיעות מקומיות) או שייתכן שיהיו חברות תעופה מקומיות קטנות יותר שאינן רשומות במנועי חיפוש מקוונים לטיסות כגון Skyscanner , אבל ניתן למצוא אותו במקום אחר. חפש טיסות במספר אתרים ואפליקציות שונות כדי לוודא שאתה מוצא את המבצעים הטובים ביותר.

השתמש תמיד בחלון גלישה בסתר או ב-VPN בעת חיפוש מחירי טיסות. ידוע שאתרי הזמנת טיסות משתמשים בקובצי Cookie כדי לזכור את החיפושים שלך, ולעתים קרובות מציעים מחירים גבוהים יותר למבקרים חוזרים.