מה חובה לדעת על תהליך תרומת ביציות?

הליך תרומת ביציות הפך להיות שכיח מאוד בעשורים האחרונים. לא מעט זוגות מבינים כי זוהי האפשרות הנכונה ביותר עבורם בהתאם למצב שבו הם נמצאים. אך יש כמה פרטים שחשוב מאוד להכיר לפני שנכנסים לתהליך ארוך כמו התהליך הספציפי הזה. זוגות צריכים להבין את היתרונות של התהליך הזה, אך גם את החסרונות שלו. אחרי שתכירו את תמונת המצב בשלמותה יהיה לכם קל מאוד להבין מה נכון לכם. מה שמתאים לזוגות אחרים זה לא תמיד יהיה גם מה שמתאים למצב שבו אתם נמצאים.

מהו הליך תרומת ביציות?

זוגות רבים שרוצים להגשים את החלום שלהם ולהקים משפחה מתמודדים עם מכשולים שונים. על מנת להבין את הסיבה שבגינה בני הזוג לא מצליחים להיכנס להיריון, ישנו צורך לבצע בדיקות מקיפות. במקרה שבו הסיבה לבעיה טמונה באיכות הביציות או בהיעדר ביציות, פונים לאפשרות של תרומת ביציות. מדובר על ביציות בריאות של נשים שונות שהחליטו לסייע לזוגות שונים להגשים את חלומם. במקרה שבו הזרע של הגבר הוא מקור הבעיה, ניתן לבחור בהליך של תרומת זרע. איכות הביציות או איכות הזרע לא אמורים להיות הסיבות לאי הקמת משפחה.

מי צריך לבחור באפשרות הזאת?

הליך תרומת ביציות לא מתאים לכל אחד, כמובן שהמטרה היא לנסות להיכנס להיריון ללא כל עזרה חיצונית. האפשרות הזאת מתאימה לזוגות שמודעים לכך כי הביציות של האישה הן מקור הבעיה. ברגע שיודעים כי הביציות של האישה מהוות בעיה, ניתן לבחור באופציה הזאת. על ידי תרומת ביציות מדלגים על המכשול הזה, ומתקרבים עוד צעד אל עבר הגשמת החלום. כמובן שמוטב להתייעץ עם רופא מנוסה שיסביר לכם בדיוק את ההשלכות של המהלך הזה. כך תוכלו להיכנס אליו בידיעה מלאה כי הוא הצעד הנכון ביותר עבורכם.

מהו המחיר של תרומת ביציות?

המחיר משתנה בהתאם לפרמטרים שונים, אך מוטב תמיד לבחון אותו מראש. לא מדובר על הליך זול, הרי הוא כולל בתוכו לא מעט טיפולים שונים שאותם צריך לבצע. הליך תרומת ביציות בישראל יכול לעלות בין 20 אלף ₪ עד 30 אלף ₪ ברוב המקרים. כמובן שיכולים להיות מקרים חריגים שבהם המחיר אפילו יהיה הרבה יותר גבוה. מוטב כי תבינו כי אתם נכנסים אל תוך הליך לא זול בלשון המעטה. אך כמובן שהחלום להקים משפחה הוא זה שמנחה אתכם לאורך כל הדרך.