מחירי מטהרי מים

מערכות טיהור מים ביתיות יכולות לעלות בין 20 ל -1,000 דולר. העלות הממוצעת למפעל לטיפול במים היא בין 2,100 $ ל -3,300 $, אך רוב בעלי הבית ישלמו כ -2,500 $ עבור מערכת אוסמוזה הפוכה או מסנן משקעים הניתנים להתקנה בכל הבית. בסך הכל, העלות הממוצעת של מפעל לטיהור או טיהור מים היא 19.95 $, כאשר בעלי בתים משלמים בין 988 $ ל -3,066 $, תלוי בגורמים שונים.

מסנן מים סומק יכול לעלות בין $ 100 ל $ 600 או יותר

בהתאם ליכולת וכמה סוגי זיהומים הוא יכול להסיר. מערכת סינון מים שלמה שלמה עשויה להישמע יקרה, אך בהתאם לסוג המערכת שאתה רוצה, היא עשויה לעלות פחות ממה שאתה חושב. עלות מערכת סינון המים: מערכת סינון מי באר יכולה לעלות בערך כמו טיפול של כל הבית, בין 1,000 ל -4,000 דולר.

מערכות סטנדרטיות משתמשות במסנן משקעים קטן ואחריו מסנן פחמן גדול יותר שנועד לשפר את מראה המים

להסיר מספר מזהמים מזיקים ולהגדיל את אורך חיי מערכת התברואה והמכשירים שלך. הטעם והריח של מסנני פחמן יכולים להוביל לזיקוק פחמן או אוסמוזה הפוכה כמו גם זיקוק פלואוריד ואוסמוזה הפוכה (לא כל מערכות מי השתייה מוסיפות פלואוריד למים).

משתנה העלות הגדול והברור ביותר

הוא סוג וגודל של מפעל לטיפול במים שתבחר. המבחר נע בין כד קטן וזול המספק מי שתייה לאדם יחיד ועד מערכת סינון מים יקרה לכל הבית המטפלת בכל המים הנכנסים לביתכם. למערכת המסננת את כל המים שנכנסים לביתכם יש יתרונות החורגים מעבר למי שתייה נקיים.

מטהרי מים משתמשים באור אולטרה סגול (UV)

כדי לסנן מזהמים במי ברז. בהתאם לסוג המסנן, מטהרי מים יכולים להסיר עד 99% מהזיהומים במים. מסנני קרמיקה אינם יעילים בהסרת מזהמים כימיים כמו מטהרי פחמימנים, אך ניתן לשלב אותם עם סוגים אחרים של מסנני טיהור מים.
כדי לראות עוד פרטים נוספים על מסנן לתמי 4 פמילי ומחירי מטהרי מים נא לבדוק כאן: bluwater.co.il

כאשר המים זורמים דרך שלושת המסננים המוקדמים (PP, פחמן משקע ופחמן KDF) שאתה מחליף מדי שנה, מסנן RO מבצע הרמה כבדה של זיהומים, בעוד שמסנן הפחמן הדק GEC מבצע את הגמר ליטוש להכניס מים נקיים לברז שלך.

מערכת סינון המים הכלבית של ספרינגוול כוללת עיצוב ללא טנקים עם שבעה שלבי סינון וקיבולת מרשימה של 400 גלונים ליום

מערכת אוסמוזה הפוכה מספקת תהליך טיפול שלם יותר על ידי שילוב מסנן משקעים או פחמן אחד או יותר עם קרום RO או אור UV למי שתייה מסוננים עם H2 טהור. עם לחץ המים הקיים בבית שלך, המערכת מכריחה את המים דרך קרום כדי לסנן אותם.
לעוד מידע בנושא של מסננים לתמי 4 פמילי ניתן לגלוש לאתר aquatal.co.il

לדוגמה

יצרני מסנני מים מעריכים כי התקנה אופיינית של Aquasana 7-S EQ שלהם ($ 300) על ידי אינסטלטור אורכת שעה עד שעתיים, עולה 120 עד 180 $, אין לה אחריות ומחייבת התקנה על ידי אינסטלטור מורשה. (רמקו הנדסה [8] מעריכה כי התקנת מערכת אוסמוזה הפוכה מלאה בבית עולה בממוצע 300 עד 400 דולר). מערכות סינון מים עשויות לדרוש שינויי מסנן וקרום כדי להשיג ביצועים מיטביים לאחר זמן מה. חלק ממערכות הסינון אינן משפרות את טעם המים, אך הן תלויות במסנן.

לדוגמה

קנקן המים המקורי Clear2O (CWS-100A-2), המכיל תשע כוסות מים ותקעים בברז מטבח למילוי, ממלא את המסנן תוך 3.4 שניות ומחירו $ 10 עד $ 24, וה- מערכת מסנני מתקן המים של Zero-Water ZD-023 23 עולה 23 $ עד 40 $. מזקקי מים מתומחרים בדרך כלל מתחת למשטח בין 50 ל -1,500 דולר, בעוד שאיכות מסחרית ($ 1,000 עד $ 4,000) לשימוש ביתי מתומחרת ב -150 עד 1,500 דולר או יותר, בהתאם ליכולת המזקק, מה שהופך אותם לאופציה טובה לאנשים שרוצים טעם נקי לשתיית מים ולבישול.

מערכות סינון לבית כולן הן אופציה מצוינת אם יש לך מים קשים שמשאירים שאריות במקלחת או בברז שלך

מסננים אלה מותנים את המים שלך בכדי להסיר מתכות כבדות, כלור, חומרי הדברה וזיהומים תוך השארת מינרלים שימושיים. אחת האפשרויות היקרות ביותר ברשימה זו היא מסנן אוסמוזה הפוכה בת שבעה שלבים, המוסיף מינרלים כגון סידן ומגנזיום למים שלכם.

Aqua Pure DWS100

היא מערכת מי שתייה קומפקטית עם 5 מסננים דו-שלבים ומחוון שיכול להתמודד עם עד 30 ליטר לשעה ומחירו בין 290 $ ל -300 $. בדומה לספרינגוול ואקוואסנה, מערכת הסינון של הבית כולו מספקת 100,000 ליטרים של מים טעימים ובריאים למיליוני ליטרים לאורך תקופה של עשר שנים. מסנן המים הכול-באחד (100,000 ליטרים למערכת) משתמש באמצעי טנק מוסמכים כדי להסיר מזהמים נפוצים ממי העיר כאשר לחץ המים יורד.

מכונות טיפול במים עולות שיטת ניקוי מחיר יחידת מעבדה אולטרה סגול (UV) $ 200- $ 1,000 $ 300- $ 500 מזקק מים $ 50- $ 4,000 ($ 300- $ 500) מזרק כימי $ 300 / $ 1,500 $ 300- $ 500 טיפול במים אור UV $ 500- 1,500 $ ומעלה.

גלה מה יש במים שלך וכיצד ניתן להפחית מזהמים מבלי להשתמש במערכת POU לטיפול במי השתייה שלך או במערכת שלמה לטיפול בכל המים שנכנסים לביתך. ניתן לנקות בקבוקי מים ומי ברז, אך אם אינך בטוח, מסנן מים בבקבוקים מסיר כל מיני מזהמים.

ISpre RCC7

מסנן לאוסמוזה הפוכה בת חמישה שלבים המותקן מתחת לכיור שיכול להסיר 99.9 אחוזים של מזהמים מזיקים כגון עופרת וכלור מהמיסים העירוניים או מהבאר שלך. אוסמוזה הפוכה של פרכלורט וזיקוק ארסן אוסמוזה הפוכה הן שתי צורות שונות של ארסן במים, לכן חשוב לדעת לאיזה סוג ארסן אתה מסונן בעת בחירת מפעל לטיפול במים.