מרפאת שיניים בפתח תקווה

זקוקים לטיפול שיניים ומתלבטים באיזו מרפאה לבחור?

הגיע הזמן לשים סוף להתלבטות!

המדריך שיעזור לכם לעשות את הבחירה הטובה ביותר

אין חכם כבעל הניסיון

פרסומות יכולות להיות אמינות אך עם זאת לעיתים גם להפיל בפח באשר למידת המקצועיות או יחסי האנוש. התייעצו עם חברים, מכרים ומשפחה וקבלו מהם הצעה או שתיים למרפאת שיניים מומלצת, כזו שהמקצועיות לא עולה על יחסי האנוש, ומנגד גם כזו שיחסי האנוש לא עולים על המקצועיות. 

בדקו את המרפאה 

פנו לעצמכם שעה וגשו למרפאה עליה קיבלתם המלצה או שברצונכם לבודקה, ונסו לחפש תשובות לשאלות הבאות:

-האם המקום נקי?

-המכשור מתקדם ומעודכן?

-הרופא מקצועי? בעל יחסי אנוש טובים? 

-רופא המרפאה משתייך להסתדרות רופאי שיניים?

אם עניתם לעצמכם תשובות חיובית, נראה שהמרפאה שאתם מתלבטים עליה אכן מקצועית ואיכותית. עם זאת, בדיקה זו מומלצת כחלק מכמה בדיקות נוספות אותן כדאי לערוך טרם בחירת מרפאת שיניים, כגון התייעצות עם הסביבה המוכרת, מיקום המרפאה ועוד דרכים נוספות עליהן נדון בהמשך המדריך. 

בררו מהו תחום ההתמחות של הרופא המטפל

עולם רפואת השיניים כולם תחומים רבים ומגוונים, כך שיכול להיות רופא שיניים שיתמחה בתחום או כמה מסוימים, ורופא נוסף שיתמחה בתחום או כמה אחרים. בררו האם הרופא המטפל בקיא ומיומן בתחומים אליהם מתקשרים טיפולי השיניים שאתם צריכים לעבור. 

כמובן שאם אינכם מתפשרים על מקצועיות וקיבלתם המלצה על מרפאת מומחים בפתח תקווה למשל, אין ספק שתחומי ההתמחות שם רבים ורחבים בהשוואה למרפאות רגילות, מה גם שבמרפאה זו לצורך העניין, לא כל רופא נבחר, אלא רק רופאים המציגים מקצועיות של ממש לצד יחסי אנוש מעולים. 

יחסי מטפל-מטופל

רבים הזקוקים לטיפולי שיניים נוטים לחשוב שאם המקצועיות גבוהה, כל שאר העניינים, ובניהם טיב יחסי האנוש, זניחים ואינם משמעותיים, אך האמת היא שלא כך. יחסי אנוש טובים חשובים ואף הכרחיים למבוגרים ולילדים כאחד. כשהיחס מכבד ונעים, הלחץ הקיים מטבעו לפני טיפול שיניים, יורד משמעותית ואף יכול להתפוגג קליל, ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר בילדים שהרבה פעמים מראים התנגדות של ממש לטיפול, אף תוך כדי הטיפול, דבר שעלול להפריע למהלך הטיפול ולעיתים אף לגרום לכישלונו. 

מיקום המרפאה

השתדלו לחפש מרפאות טובות באזור מגוריכם או לפחות בעיר סמוכה. שכן, ישנם טיפולים המצריכים מהמטופל להגיע כמה פעמים. כך, מרפאה איכותית וקרובה תקל עליכם ותסייע לכם לעבור את הטיפול או מסע הטיפולים בצורה טובה ורגועה יותר.