סיכומים באזרחות לבגרות

אזרחות אמריקאית היא למעשה צורה מבוקשת של אזרחות, אך היא אינה זמינה לכולם. התאזרחות היא תהליך קבלת אזרחות של ארצות הברית ובדרך כלל מכנים אותה הדרך בה אדם שלא נולד בארצות הברית הופך לאזרח אמריקאי מרצונו. אזרחות אמריקאית, כך שאזרח שאינו אמריקאי מתגורר במדינה זו וכך הופך לחבר באומה שלנו. אנשים שלא נולדו או לא רוצים להתאזרח בארצות הברית חייבים לעבור הליך משפטי כדי להתאזרח.

ייתכן שתרצה להגיש בקשה לדרכון אמריקאי

או שתצטרך להשאיר כמה שאלות ללא מענה אם בקשת ההתאזרחות שלך נדחית על ידי USCIS. זכור כי הצורה N-400 (בקשה להתאזרחות) היא מסמך משפטי ואין למלא אותה עבור הלומדים. ניתן להגיש בקשה לתעודת אזרחות והגירה של ארה"ב (USCis) באמצעות טופס N.600. למרבה המזל, בשנות השבעים עורך הדין שוסטרמן בילה מספר שנים בבקשות לקבלת אזרחות אמריקאית עבור שירות ההגירה האמריקני (USCIS) בניו יורק.

בשנת 1896

הוא ויתר על אזרחותו הגרמנית ונותר חסר מדינה רשמית עד שהתאזרח בשוויץ בשנת 1901. רק לאחר שהגיש בקשה לדרכון בשנות העשרים לחייו, הבין שהוא התאזרב כיוון שהוא רואה את עצמו כ אזרח ואיימו בגירוש בגין ציון כוזב של אזרחותו. אזרחותו חלפה דרך הסדקים כשהוריו התגרשו ושכחו למלא את הניירת לצורך התאזרחותו. מכיוון שההכרזה עדיין הייתה ברשות משפחתו, המהגר כבר לא היה אזרח ולא יכול היה להשלים את התהליך.

אם לא נולדת בארצות הברית, עליך להיות תושב מוכח בארצות הברית במשך חמש שנים לפחות כדי להוכיח שאתה אזרח יליד ארצות הברית.

מסמך שתוכלו למצוא ברשות משפחתכם

הוא תעודת התאזרחות או תעודת אזרחות. מסמך זה מצביע על כך שאבות אבותיך סיימו את התהליך והם אזרחי ארצות הברית. אם אביך מחזיק בדרכון של ארצות הברית, הוא השלים את תהליך ההתאזרחות והיה אזרח אמריקאי.

כאשר מהגר נכנס לארצות הברית

הוא הופך לאזרח אם היה תושב ארצות הברית לתקופה הנדרשת. כדי להתאזרח, על המהגר להיות בן 18 לפחות ולהיות בעל מספר מסוים של שנות מגורים. על מנת להוכיח את מקום מגוריו בהמשך כאשר הוא מגיש בקשה לאזרחות, על המהגרים להציג אישור המראה כי הם נרשמו להוכיח זאת.

הטופס סטנדרטי בפריסה ארצית

אך יש רק עותק אחד של המסמך, והתוצאה היא כי עותקי ניירות ההתאזרחות נשלחים ל- INS בנוסף לעותקים שנשמרו על ידי בית המשפט. תוצאות חקירה זו יועברו לבית משפט בצורה של מכתב ממשרד ההגירה של ארצות הברית (INS).

עבור מהגרים שעברו התאזרחות לאחר ה -31 במרץ 1944

תיק הויזה והרישום יהיה בתיק USGIS Aliens File (A files). מסמכי האזרחות שהונפקו בין השנים 1929 ל- 1956 נמצאים בתיקי האישורים של USCis C, ואילו המסמכים שהונפקו לאחר 1956 נמצאים בשירותי האזרחות וההגירה האמריקאיים (USCIS).
על מנת לשמוע מידע בנושא של סיכומים באזרחות לבגרות באפשרותך לבקר ב- quicklearn.co.il

בהתאם לתקופה יישמרו גם מסמכי התאזרחות נוספים לטפסים

הצהרות ועתירות מסוימות. בשנת 1906 נשלחו עותקים של כל מסמכי ההתאזרחות לשירות ההגירה וההתאזרחות (INS), המכונה כיום USCIS. עם הקמת ה- INS בשנת 1906 נוצרו מסמכי התאזרחות אחרים כדי לעקוב אחר מהגרים בארצות הברית. רשומות אלה זמינות רק בתיק אחד, חוק החוץ של USGIS (תיק A) למהגרים לאחר 31 במרץ 1944.

במקרה זה

מהגרים אינם נדרשים להצהיר, אלא מועמדים בני 21 ומעלה. עשויה לחול בנסיבות מסוימות על פי הוראות חוק החוץ של USGIS (קובץ A). עתירות שהוגשו בהתאם להוראות אלה מכונות "התאזרחות קלה" מכיוון שהן מתייחסות לאנשים שנכנסו לארץ כקטינים אך היו מבוגרים (21 ומעלה) כאשר הם התאזרחו בפועל.

עד שנת 1906 נאלצו המהגרים להציג אישור הגעה לפני שהגישו בקשה לאזרחות

כדי להוכיח את משך שהותם. בשנים 1790 עד 1929 נזקקו ילדים לתעודת התאזרחות של האב כדי להוכיח את אזרחותם. לידתו של ילד בארצות הברית, בין אם הוא נולד מאזרח אמריקאי או מהגר ללא אזרחות, הלגיטימציה אוטומטית להתאזרחותו של הילד.

משנת 1924

הויזה הייתה מסמך ההתאזרחות הראשון – הקשור למתן הורי מהגר. מהגרים נאלצו להציג "מאמר ראשון" (הידוע גם בשם דרכון, תעודת לידה או צורה אחרת של הוכחת אזרחות) בו הם סירבו להיות נאמנים לממשל זר ובהמשך הוכיחו שהם חיו מספיק זמן במדינה. להגיש בקשה לאזרחות. מרגע שהתקיימו דרישות אלה, הוסמכו המהגרים והושבעו כאזרחים.