עיסוי לנשים בהריון

גופה של האישה משתנה ברמות רבות במהלך השליש ההריוני ושינויים אלה עשויים לדרוש ממעסה לבצע התאמות במהלך מפגשי העיסוי.

למרות הצורך בהגברת המודעות וההבנה להריון

למחקר מקיף התומך בטיפול בעיסוי יש יתרונות רבים לנשים בהריון, החל מאי נוחות וחרדה מופחתים ועד דיכאון והתכווצויות קצרות יותר. למרות המיתוסים שאולי שמעתם על כפתור פליטת הקסם שמפריע להריון, אין הוכחות מדעיות מוצקות לכך שלסוג מסויים יש השפעה כלשהי. חלק מהמטפלים נמנעים מנקודות לחץ מסוימות, כולל סביב הקרסול והעקב, מחשש לגרימת התכווצויות, ואין הוכחה חותכת או לא קיימת לכך שעיסוי יכול לעורר צירים.

עיסוי טרום לידתי נחשב בטוח במהלך השליש הראשון

ולאחר שקיבלת את האור הירוק מהרופא, עליך ליידע את המטפל שאתה בהריון. כדאי גם להימנע מעיסוי בבטן מכיוון שהלחץ על הבטן במהלך ההריון עלול לגרום לך לחוסר נוחות. ייתכן שתרצה גם להימנע מעיסוי במהלך שלושת החודשים הראשונים להריון מכיוון שהוא עלול לגרום לסחרחורת ולהחמרת בחילות בוקר.

מטפלים בעיסוי המוסמכים בעיסוי טרום לידתי יכולים להרפות שרירים מסוימים

לקדם את זרימת הדם ולסייע בהפגת מתחים בחלקים מסוימים בגוף שעלולים להיפגע מהריון. מטפלים בעיסוי מוסמכים ומנוסים יודעים את מיקומו של גופך ההריוני (למשל שכיבה הצידה) וכיצד ניתן להפחית את הלחץ הנוסף בעת שכיבה על הגב – טכניקות הבטוחות לשימוש. במהלך הלידה יש צורך גם בעיסוי טרום לידתי ואחרי לידה לאמהות ולצפות.

Viva מציעה עיסויים בטוחים ומרגיעים לנשים בהריון בשליש השלישי

עיסוי הריון הוא עיסוי ספציפי להריון המבוצע על ידי מטפלים מאומנים כדי לסייע לנשים להתמודד עם תסמינים מסוימים ולהרגיש טוב יותר במהלך ההריון באופן כללי. נשים יכולות להתחיל טיפול בעיסוי בכל שלב בהריון, מהטרימסטר הראשון, השני והשלישי.

אחת מצורות העיסוי הפופולריות ביותר משתמשת בעקרונות המבוססים על טכניקות עיסוי שוודיות

לשימוש בטכניקה זו יש את היתרון המיוחד של הפחתת מתח השרירים ושיפור זרימת הדם והניקוז הלימפטי. טכניקות העיסוי הנפוצות ביותר בעיסוי הריון הן שפכים ומשיכות הזזה, המשמשות בעיסוי שוודי להקלה על התכווצויות וכאבים במהלך הלידה.

מסאז'ים יכולים להפעיל לחץ עמוק יותר באזורים מסוימים רחוקים יותר מהבטן, כגון הכתפיים, אך הלחץ הכולל צריך להיות נמוך מזה שאתה רגיל אליו. היצמד לטכניקות עיסוי שוודיות, הכוללות משיכות ארוכות דרך שרירים מתוחים.

נשים רבות מרתיעות עיסוי עמוק מכיוון שהן חוששות מהסיכונים לבריאות תינוקותיהן

למרות שיש כמה אזורים שכדאי להימנע מהם, אמהות מצפות יכולות להרוויח מהקלה והרפיה של עיסוי רקמות עמוק. הקלה גופנית היא רק תחילת היתרונות של עיסויי רקמות עמוקות.
למידע נוסף על עיסוי לנשים בהריון מומלץ לגלוש לאתר flamingospa.co.il

הודות למומחי עיסוי במלבורן המציעים טיפול טרום לידתי ופיזיותרפיה

אמהות יכולות לקבל את העזרה הדרושה להן כדי להפיג את המתח שהן חשות בשרירי השכנות שלהן. עם עיסוי, נשים לעיתים קרובות לשרוד את חווית כאבי העצב הסיאתי במהלך ההיריון.

היתרונות של טיפול בעיסוי במהלך ההריון החלו לחקור שני עשורים אחורה

ומחקר שנערך בשנת 1999 בכתב העת Journal of Psychosomatic Obstetrics and Gynecology מצא כי אמהות לעתיד שעברו עיסוי מדי שבוע במשך חמישה שבועות הפחתת חרדה, שיפור במצב הרוח, שיפור בשינה וכאבי גב מופחתים. מחקרים הראו כי אמהות בהריון המקבלות טיפול בעיסוי טרום לידתי נוטות פחות חווים לידה מוקדמת מנשים שאינן מעסות במהלך ההריון. מחקרים מראים שאמהות בהריון שמקבלות עיסוי אימהי נוטות פחות לחוות לידה מוקדמת מאשר נשים שלא קיבלו עיסוי במהלך ההריון.

מחקר מוקדם נוסף הוסיף תובנות לגבי תפקיד העיסויים בהנחיית הריון בריא. עיסוי במהלך ההריון יכול להיות בעל השפעות בריאותיות חיוביות על האם והילד.

אם תמצא מטפל מוסאג 'מוסמך ומוכן היטב שמוכן לעבוד איתך במהלך ההריון שלך, תחווה את כל היתרונות שתוכל להיות לך עבור בן זוגך החדש.

עיסויי הריון זכו לפופולריות בשנים האחרונות

בשנים האחרונות יותר ויותר נשים מזהות את היתרונות של עיסוי מיילדות במלבורן. פעם נתפסה כסוג של טיפול אלטרנטיבי, היא הופכת כיום לפופולרית יותר ויותר כדרך לנשים להפחית את כאבי ההריון.

עיסוי במהלך ההיריון נחשב לאמצעי תקף ושימושי להפחתת תסמיני ההיריון הכלליים

עם זאת, היא נוטה להיות מוגבלת לקבוצת נשים המעדיפות טיפולים אלטרנטיביים. מחקרים מראים כי יש בסיס מדעי ליתרונותיו, ונראה כי נשים בהריון ידעו זאת זמן רב.

עיסוי טיפולי שימש במשך מאות שנים לשיפור הבריאות הכללית

הפחתת מתח והפגת מתח שרירים. מחקרים מראים שטיפול בעיסוי טרום לידתי יכול לסייע בהפגת חרדות, הקלה על תסמיני דיכאון, הקלה על כאבי שרירים ומפרקים ושיפור תוצאות העבודה ובריאות הילוד. עיסוי יכול להיות אומר דברים שונים: יוקרה מבורכת, טכניקה לניהול מתח אקוטי, אסטרטגיה להתאוששות מפציעות (במקרה של כאבי גב הקשורים להריון), או הסתפקות עצמית שמטרתה להקלה על הכאבים.

נשים בהריון המעוניינות בטיפול בעיסוי צריכות לנקוט בגישה בטיחותית ראשונה ורק להתייעץ עם מטפלים שהוכשרו והוסמכו בטכניקות עיסוי טרום לידתי

איגוד ההריון האמריקאי מנהל רשימה של מטפלים בעיסוי מומלצים, וייתכן שלרופא שלך יהיו המלצות למטפלים מוסמכים באזור שלך.