שמיכות פוך זוגיות במבצע

כיסוי שמיכת פוך של Snowe Percale, כחול צפחה, מלכה מלאה, 220 $ בסופר של אמזון.

בעת ביצוע מיטה, השמיכה והשמיכה משמשים כשכבה העליונה של המיטה, העוטפת מעל המזרן. ניתן להניח את השמיכה על גבי השמיכות או להשתמש בהן מתחת. הוא יכול לשמש גם כחלופה לתקרה או ככריכה דקורטיבית.

ניתן להביא שמיכת פוך או שמיכת פוך לפי הצורך

שמיכות פוך עדיפות בחורף, מכיוון שהן לא רק מעניקות שינה נעימה, אלא גם מנגנות את הקור ומסייעות לך לנוח. אם אתה רוצה שינה טובה לאחר יום עמוס, אתה יכול להשתמש בשמיכות פוך באופן קבוע במהלך היום.

התשובה המתבקשת

היא לקנות שני שמיכות פוך אם אתה רוצה להימנע מהקור, אם אתה ישן בחורף ולא מזיע עד לבישול בקיץ. אם יש לכם שמיכת קיץ ושמיכה חורפית, שלבו את שתיהן יחד כדי ליצור שמיכת פוך חמה במיוחד ללילות קרים. אתה יכול לשלב שמיכת אביב / סתיו עם 9 טוגים עם שמיכת אביב של 45 איג 'לקיץ, וליצור שמיכת קפיץ של 135 tog mega לחורף העמוק.

כדי להכין מיטה עם שתי שמיכות פוך, אתה רק צריך לקפל את שני חצאי השמיכות הנפרדים יחד ולהניח אותם זה ליד זה כדי לקבל מיטה זוגית. אם המיטה שלך רחבה מספיק, אינך צריך לקפל כל שמיכת פוך לשניים ועם שתי שקי שינה ארוכים עליה להיראות מוזר כמו בתמונת הראש.

שמיכות פוך הן דרך מצוינת לא רק להגן על המצעים שלך, אלא גם לסדר מחדש את החלל שלך. בחר שמיכת כותנה רכה, סדיני פשתן כפריים או כרית בוהו. בכל דרך שתבחרו, נצלו משלוח חינם על כל השמיכות, כיסויי השמיכה והמדרסים.

כיסוי שמיכת כותנה של דבש עם קדרות

מלכה, 199 $, כיסויי שמיכת פוך הם אחד ממעצבי הצוות של מדיסון סנדלרים הממליצים להוסיף קצת עניין ויזואלי למיטה שלך עם מראה אמירותי ודוגמאות רועשות. שקול כיסוי פוך עם צבעים בהירים, דוגמאות נועזות ומשטחים שנראים כמו אמנות קיר תוססת או שטיחים המושכים את העין. אם אתה חולק את המיטה שלך או שיש לך חיות מחמד, בחר שמיכה מודפסת המכסה פרווה.

ערכת כיסוי שמיכת שמיכה Marimekko Rosarium

מלכה מלאה, 150 $ 150 $ אם תבנית בהירה יותר ונועזת יותר מהירותך, המעצבת והמעצבת אודרי מרגריט מציעה לך לנסות כיסוי פוך פרחוני כזה של MarimeKko. כיסויי שמיכת פוך בצבע תכלת ומגיעים בגרסת פסים צהובה. אם אתה רוצה כיסוי חם יותר, אתה יכול להכפיל עם סרט קשור בקצוות על שמיכת צמר באותו אזור.

השמיכה למיטת יחיד או זוגית קיימת בדגמים שונים, החל מעיצוב יהלום ועד קו ישר עם יהלום באמצע. שמיכת השמיכה הכפולה המלאה בגודל 8.4 אינץ 'על 9.0 אינץ' ותואמת מיטות זוגיות בגובה של עד 15 אינץ '.

שמיכות קינג סייז מתאימות באופן מושלם למזרני קינג סייז בגודל של עד 14 אינץ 'ומיטות קינג סייז בגובה של עד 16 אינץ'

כלל 16 ברכישת שמיכת פוך, כך שאורכה צריך להיות 12 אינץ 'ורוחב 16 אינץ' לכל גודל המיטה. יש לכרוך כפילים בגודל ג'מבו על מיטות קינג סייז גדולות מ -14 אינץ 'ומיטות קינג סייז גדולות מ -16 אינץ'.

אם אתה קונה שמיכת פוך ארוכה יותר מהמיטה שלך

היא תהיה גדולה מספיק כדי לכסות את כל גופך כשתשנה את תנוחת השינה. ניתן להשתמש בשמיכות פוך טווין ו- Full King עם המידות והמזרונים המתאימים להם עד לגובה של 8 עד 10 אינץ '. בשוק תוכלו למצוא מידות שמיכות ושמיכות פוך תאומות, מלאות, ג'מבו, מלכה, קינג וג'מבו קינג.
למידע נוסף על שמיכות פוך זוגיות במבצע יש לבדוק כאן: kingofpuh.co.il

בעת רכישת שמיכת פוך

עליך לשים לב לחומר, משקל, צבע ומותג. תוכל גם למיין את חיפוש השמיכה לפי מפרטים אחרים כגון טווח מחירים, חומר, צבע והנחות GSM. עם ערכת המיטות והכריות הניתנות לכביסה שלנו, תוכלו להוציא את הדברים החשובים ביותר מהרשימה של היום ולהכניס אותם למכונת כביסה משלכם למשהו פשוט.

מגוון מצעי העריסה שלנו כולל שמיכות פוך באורכים קצרים המתאימים למיטות ולעריסות. תסתכל על כל הטווח שלנו כדי להשקיע בשינה טובה, בין אם אתה בוחר נוצות אווז או מבחר של שמיכות פוך סינתטיות במידות יחיד או בגודל קינג.

עם המזרן הנכון להבטחת שינה ללא כאבים וסדינים טובים לשמירה על נוחותך כל הלילה

כיסוי פוך עושה עבודה כפולה: הוא מגן על השמיכה שלך ומוסיף אלמנט עיצובי למיטה שלך. כיסויי השמיכה שלנו אמורים להיות נושמים, כך שתוכלו לשמור על טמפרטורת גוף אחידה בלילה. שמיכות פוך ושמיכות מבית Fogarty מיוצרות על ידי מומחי שמיכות שמיוצרות מצעים נוחים במשך מאות שנים ומשתמשות בסיבים טבעיים וסינתטיים לכל דרישה.

מתעורר בבוקר

טמפרטורת הגוף מוסדרת על ידי ריפוד שני המיטות על המיטה יחד. המילוי מחולק באופן שווה ונשאר כך כדי לספוג את השינה, לכן אני ממליץ לנער כל שמיכת פוך כל בוקר. למרות שלא תמיד נוח, אך בבדיקה מדוקדקת יותר יש רק תפר אחד בכל שמיכה שראינו.

אם אי פעם אספת את כיסויי השמיכה שלך, חווית מלחמה טוטאלית המורכבת מאדם אחד שמשך את השמיכה הצידה. שמיכת פוך אחת גדולה על מיטת ההורים, אחרת על מיטת הסבא והסבתא והשנייה על כל מיטה שראיתם.