למה כדאי לעבוד עם אדריכל מנוסה?

אדריכל צריך להיות בעל ניסיון מקצועי רב שנים לפני שהופך למהנדס אזרחי. ניתן לצפות מאדריכל מוסמך בעל ניסיון מקצועי מוצק ותואר או תואר מרשים להרוויח יותר בשנה.

תפקידי מנהיגות באדריכלות והנדסה דורשים ניסיון של כמה שנים כאדריכל או מהנדס

לאחר שנים רבות של ניסיון מקצועי, חלק מהאדריכלים הופכים לאדריכלים ומהנדסים. מנהלים אלה בוחנים את עבודתם של אדריכלים ומהנדסים כדי לוודא שהם מקפידים על שיטות עבודה מומלצות.
למידע נוסף על היתרי בניה כדאי לבדוק כאן: indoor-arch.co.il

ניסיון עבודה זה

הוא אידיאלי לקבלת תחושה כיצד מתנהלים משרדי אדריכלות והבנת תהליך הייצור של פרויקט עיצוב. זו גם הזדמנות מצוינת לדבר עם אדריכל או טכנאי אדריכלות בפועל ולשאול אותו על תחום ההתמחות שלו ועל מסלול הקריירה שלו. זה יכול לתת לך טעימה ממגוון שיטות עבודה שונות ולעזור לך לפתח תחומי עניין אדריכליים משלך.

אדריכלי אדריכלים עובדים במשרדים נוחים ומבלים את רוב זמנם בעיצוב מבנים

פיתוח תוכניות ופגישה עם לקוחות. ככאלה הם פועלים כחלק מצוות תכנון פרויקטים כולל שעובד עם מספר אנשי מקצוע בתחום הבנייה, מודדים, טכנאי בניין וכו '. לבעלי ניסיון בקהילות גדולות יותר, אדריכלים במשרדים גדולים יותר נוטים להתמחות בקבוצות המתמקדות ספציפיות. משימות ועבודה עם אדריכלים בפרויקט במקביל.

ברמה הטכנית יותר, פרויקטים בינלאומיים יכולים לכלול קודי בנייה ספציפיים לאזור בנייה, סובלנות לחומרים מקומיים ושיטות עבודה, כולל ארכיטקטורה עממית בהתאמה אישית.

כאדריכל

אתה עובד עם לקוחות או משתמשים לתכנן בניינים חדשים, השלמות הרחבות או המרות של מבנים קיימים, כדי להבטיח שהם בטוחים, חסכוניים ופונקציונליים. כמהנדס מבנים, אתה עובד עם מהנדסים ואדריכלים אחרים כדי לתכנן בנייה מושכת מבחינה ויזואלית ובטוחה, ואחראים על בחירת החומרים המתאימים למפרטי התכנון.

עבודה באדריכלות נותנת לך את ההזדמנות לעצב את העולם בו אנו חיים על ידי יצירת חללים

בניינים וערים מעוצבים. בין אם אתם עובדים על מבנים פרקטיים ובין אם אתם מתכננים בניינים מודרניים וחדשניים, כישוריכם כאדריכל מבוקשים במדינות רבות ומגוונות על ידי לקוחות ומעסיקים. האדריכלות היא מאוד תחרותית ואדריכלים זקוקים ללימודים והתמחות רבים כדי לעבוד בה, אך זהו תחום שיכול לשלם דיבידנדים לטווח הארוך.

כאדריכל בניין

עליך להוכיח כי יש לך ניסיון בתחום זה, להסביר את הסיבות לקריירה שלך בעיסוק אדריכלי ולהסביר כיצד היית מתפקד בנסיבות מסוימות. שאלות ראיון המשמשות בראיונות אדריכליים תלויים בחברה, במגזר בו היא עובדת וברמת הניסיון שלה. אתה יכול גם לנסות ליצור קשרים עם התעשייה, לצבור ניסיון מקצועי במחלקות האוניברסיטה ולהצטרף לגופים מקצועיים באדריכלות.

כמובן שרוב האדריכלים מקבלים תואר באדריכלות מבית ספר או מדינה שבה הם עובדים ב- NAAB בתשלום

כך שאולי התמחות היא לא הרעיון הטוב ביותר אם זה תנאי מוקדם. עם זאת, התמחות אדריכלית יכולה להיות דרך מצוינת לצבור ניסיון מקצועי בזמן החיים במדינה זרה, בה תוכלו לספוג אדריכלות מקומית וללמוד על עיר חדשה והיסטוריה האדריכלית שלה. עם כמה שבועות של ניסיון בעבודה מתחת לחגורה שלך, זה יכול להיות קצת יותר קל להרוויח תואר ראשון באדריכלות או טכנולוגיה אדריכלית.

רוב התארים המוכרים כוללים התמחות בתחום העיצוב שיכולה לעזור לך לצבור ניסיון רב ערך ככל האפשר בארכיטקטורה

רוב הבוגרים החדשים משלימים התמחות ממושכת בתשלום שיכולה להימשך עד שלוש שנים על ידי עבודה עם אדריכל במסגרת תוכנית ההתנסות האדריכלית של NCARB (AXP) שמנחה את הסטודנטים בתהליך ההתמחות.
למידע נוסף בתחום של אינדור אדריכלים ולמה כדאי לעבוד עם אדריכל מנוסה? ניתן להעיף מבט ב- indoor-arch.co.il

בניגוד למקצועות רבים אחרים הדורשים ידע במתמטיקה ומדעים

אדריכלים אינם כבולים למבנה קריירה קבוע ויכולים למצוא עבודה כחלק מתרגול אדריכלי בתעשיות רבות ושונות. בעוד שרוב בוגרי האדריכלות שואפים להפוך לאדריכלים ולעבוד במקצועיות, ישנן אפשרויות רבות אחרות שכדאי לך לשקול.

יותר ממחצית מבוגרי האדריכלות (54%) מוסמכים כטכנאי אדריכלות או תכנון עירוני תוך שישה חודשים מיום סיום הלימודים

7% נוספים כטכנולוגים אדריכליים ו -4% כאדריכלים. חברי דאג פאט הקים את האקדמיה לאדריכלים לאנשים שרוצים ללמוד עוד על אדריכלות, עיצוב, בניית מודלים, כתיבה על אדריכלים ועוד נושאים רבים הקשורים לאדריכלות.

חלק ראשון בתואר אדריכלות מוסמך ב- RIBA (שלוש עד ארבע שנים לתואר ראשון או תואר ראשון) ואחריו ניסיון של שנה וניסיון בעבודה. ניסיון זה צריך להיעשות במשרד אדריכלים במגזר הרלוונטי בענף הבנייה ובפיקוחו של מישהו.

מאז היום הראשון שלי כחניך באדריכלות KFA בסנטה מוניקה

צברתי יותר ניסיון ולמדתי את מקצוע האדריכל והוא הכין אותי ליותר אחריות. העבודה עם אדריכלים בסביבת שפות זרות בארה"ב אינה קלה, אך היא אפשרה לי לעבוד עם אנשים ואדריכלים מכל רחבי העולם. ראיון עם האדריכל דניאל ג'נקינס, AIA, NCARB, לידס א.פי.