מגן מסך איכותי לטסלה

תכונת האנטי-סנוור של מגן המסך של טסלה תורמת למשטח המגע החלק והמשקף. גם מגני מסך מט וגם מבריק מספקים הגנה נאותה למסך המגע של טסלה. נגד טביעות אצבע ואנטי בוהק: למגן מסך טסלה דגם 3/Y Matte יש ציפוי אולאופובי הדוחה שמן טביעות אצבע והופך את המסך לרך.

מאפיינים [דגמים תואמים] שילוב מגן מסך זה (מגן מסך וסרט מסך חלבי) מיועד אך ורק למסך מגע של לוח המחוונים של Tesla Model 3 ו-Y 15 אינץ'

מגן מסך איכותי נגד סנוור למסך קונסולה מרכזית טסלה דגם 3/Y. מגן מסך מט של Moshis iVisor מנטרל אפקטים ספקקולריים מתמשכים ומבטיח שהתמונה המוצגת בקונסולה תישאר קריא גם בנסיעה באור שמש בהיר. איכות גבוהה והגנה 9H קשיות זכוכית מחוסמת ביעילות נגד שריטות, וסרט המגן מגן על המסך מפני אבק; נגד שמן וטביעת אצבע. מאפיינים מתאימים לטסלה דגם 3 ודגם Y מגן מסך הזכוכית המחוסמת שלנו מתאים לטסלה דגם 3 ודגם Y, קל להתקנה וללא בועות אוויר במהלך ההתקנה.

רגישים למגע מגיני המסך של Tesla שלנו מגיבים וחלקים למגע ללא פיגור ונוחים מאוד למגע. בדקנו אותו בבית וממליצים עליו באופן אישי מכיוון שלמגן המסך יש ציפוי אולאופובי, עמיד בטביעות אצבע וקל להתקנה.

זוהי זכוכית המגן העבה יותר יחסית המשמשת במסך טסלה. לאחר השבירה, הוא לא ישבר, יוצר רשת, ולא יהיה סיגי זכוכית, שיכולים להגן על המסך היטב. קצה מסך ההגנה המרכזי מאמץ עיצוב 2.5D, נוח יותר לשימוש ולהגדלת המסך.

אז הסרט המגן צריך להיות בעל עיצוב ללא שוליים שמתאים בצורה מושלמת למסך

כמו כן, לא אמורות להיות בועות על המסך, אחרת זה יהרוס את כל המסך. זה מספיק כדי להסיר בועות אוויר ולספק הגנה מושלמת למסך. היצרן הוסיף גזרות מדויקות למגן כדי להבטיח התאמה צמודה למסך.
עבור פרטים מורחבים בתחום של מגן מסך איכותי לטסלה כדאי לבקר ב- quickbuy.co.il

הודות לגימור המט, אתה יכול ליהנות מעיצוב מתאים נגד בוהק כדי להגן על המסך שלך מהשמש הבהירה. הוא אידיאלי עבור דגמי טסלה מומלצים ומשאיר בועות אוויר.

זה מתאים למסכי המגע של שני דגמי טסלה בצורה מושלמת. הוא עמיד מאוד ומתאים ביותר לרכב חשמלי אוניברסלי של טסלה. חוות דעת משתמש על המוצר זהו אחד ממגני המסך הפשוטים בשוק. הוא מגיע עם מסך חלק יותר התואם למסכי 15 אינץ'.

פיזור אור על ידי מגן אטום מפחית סנוור על המסך מהשמש

כולל אור בהיר. אם לא אכפת לך לסנוור וזקוקים לחדות מירבית, הגנה מבריקה היא ההימור הטוב ביותר שלך. משטחים חלקים כמו מגני מסך מבריקים נוטים לטביעות אצבע וכתמים אחרים, כך שאם אתם רוצים מסך יפה ומסודר, מגן מסך מט הוא הדרך ללכת. כדאי להשתמש במגן המשמש בחומר המט של טסלה 3 מכיוון שהוא כמעט ולא חסין להתנפצות, קל משקל, מגן על הראייה שלנו והוא סביבתי באופיו.

השתמשנו באופן אישי במגן המסך של טסלה לדגם 3 וממליצים עליו כי

הוא הטוב ביותר. לטסלה יש את מגן המסך הטוב ביותר מכיוון שהוא עשוי מגן מסך PET פלסטיק. מגן מסך עם ציפוי אנטי רפלקטיבי. סרט מסך TPU מפלסטיק. מגן המסך המט שלו הוא אהוב על קהילת טסלה ממספר סיבות, כולל קלות התקנה, סינוור מופחת, פחות טביעות אצבע ואצבעות חלקות יותר.

Tech Armor Matte Anti-glare מגן מסך לא רק מפחית סנוור ומונע טביעות אצבע

הוא גם מגן על המסך מפני שריטות, ומפחית את ערך המכירה החוזרת של Tesla Model 3 ו- Model Y שלך. ללא קשר לדגם Tesla וגודל מסך המגע שלך , מגני מסך מופשטים Oceanas 17a3 ו-15a3 מציעים את התמורה הטובה ביותר לכסף בהפחתת סנוור, דיכוי טביעות אצבע, חלקות פני השטח, עמידות ומחיר. על ידי רכישת מגני דגם 3 מטסלה, תגלו שהמגנים הללו תואמים גם לדגם Y.

ובכן, אתם עלולים להתבלבל לחשוב כיצד מגן מסך יכול להציל את המסך שלכם. כל נזק מקרי יעלה עלויות תיקון אדירות, כך שתמיד כדאי לרכוש מגן מסך Tesla Model 3 כדי להגן על מסך המגע שלכם הרבה לפני שמתרחשת תאונה.

עם זאת, מט מעצם טבעו מפחית את חדות המסך, כך שאם זה מפריע לכם, אנו ממליצים על אפשרות ה-HD Clear, שכמעט ואינה נראית בעת יישום. מראה המאט כפור ומונע סנוור, בעוד שהברק מעט שקוף.

בלתי נראה, הוא מגן על המסך מפני שריטות לא רצויות ודוחה אבק. בנוסף, הוא תואם לדגמי Tesla 3 ו-Y ומספק חדות יוצאת דופן.

האיכות משתנה מאוד

הם נשרטים ונפגעים בקלות (לפעמים פוגעים במסכי טסלה), לעתים קרובות יש להם בועות של דבק זול שמותירות סימני דבק בעת הסרה, ואפקט קשת בענן אם אתה מרכיב משקפיים מקוטבים. כאן תמצאו את כל האביזרים הדרושים לטסלה 3 שלכם; יש לנו אופנים איכותיים של טסלה כדי להבליט את הדגם 3 שלך, כמו גם אביזרים ייחודיים להגברת השימושיות של הדגם 3 שלך.

אנו נעשה כמיטב יכולתנו

כדי לעזור לך בכל בעיות משלוח. אם החבילה הוחזרה כבלתי ניתנת למסירה, ננסה ליצור איתך קשר. צור איתנו קשר כדי לראות אם אנחנו יכולים לספק פתרון אם אנחנו צריכים פריט מוחזר או כדי לקבל מספר RMA (החזרת סחורה). תצטרך לבצע הזמנה חדשה אם אתה עדיין מעוניין לקבל את המוצר/ים.

כל דגמי טסלה כוללים מסך מגע כמרכז בקרה משותף לכל ההיבטים של הרכב שלך, כך שבטוח המכשירים הללו יהיו בשימוש נרחב לאורך כל חייהם. עם זאת, גודל המסך התואם עבור שני הדגמים הללו הוא תמיד 15 אינץ'.